Ik heb voor mijzelf een warm vest van zwarte borg gemaakt, die heb ik standaard in de kast liggen. De vorige gaat nu dus acuut de deur uit. Niet dat ik me in de oude nog buiten de deur durfde te vertonen.... Het borglapje lag al 6 jaar of zo in de kast om het oude vest te vervangen. Erg hè!! Voor het sweatvest heb ik een patroon gebruikt uit de KNIPMODE van juni 2004. Hij was een maat te groot, dus heb ik hem wat verkleind. Er zitten raglanmouwen in, waardoor hij erg lekker zit. Bart vindt hem prachtig en vindt de stof ook erg lekker (lees: knuffelbaar).
Maar als ik nu nog even zo door ga, kan ik in maart op het Stoffenspektakel rustig weer wat nieuwe lapjes kopen... Volgende project is een bodywarmer voor Anna!
Geen opmerkingen:
Een reactie posten