dinsdag 17 februari 2009

Kerst 2009???

Voor Anna heb ik ook weer een setje gemaakt. Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik er van vind... Ik neig wat naar een beetje te somber en te sjiek. Maar misschien komt dat ook, omdat er nu al zoveel zomerkleding in de Vitrine van Sancho verschijnt. Ik loop altijd wat achter...(of voor??)
Het patroon van de rok is van de knoflookrok van Farbenmix. Dat vind ik één van de leukste patroontjes uit mijn voorraad. Anna wilde er erg graag een plaatje op, maar ik vind het zelf niet echt handig om overal een borduurtje op te maken. Nu is hij nog heel makkelijk te combineren.
Het patroon van het vestje komt uit de Sue en Blu van zomer 2006. Hij is alleen wel behoorlijk verbouwd. Hij had lange mouwen en aangeknipte stroken om middenvoor te strikken. Ik wou wel van dit soort vestjes. Anna heeft het gauw te warm in dikke truien en je pelt zo makkelijk een laagje uit. Het borduurtje van het chinese meisje is van de serie LingLing van Kunterbunt-Design.
Ook het kobaltblauwe (gekochte)T-shirt heeft een borduurtje van deze serie. Ik was meteen verliefd op deze panda. Waarschijnlijk omdat ik vroeger altijd een pandaknuffel had. Gelukkig vind Anna hem ook héél lief!

4 opmerkingen:

Willie zei

wat een plaatje....

*OLLY* zei

WAUW dat is nog eens een gaaf setje zo!!!
Ik vind die knoflookrok zo wel héél erg leuk hoor!
Groetjes Monique

Riny zei

Kwam via via op je Blog met prachtige kinderkleding.Echt heel gaaf.Ik wil je vragen hoe je die borduursels zo mooie glad op tricot krijgt.(bv dat chinese meisje)Borduur je eerst op een lapje en daarna met de naaimachine opnaaien?Of een andere truc?Ben heel erg benieuwd.Hoor graag van je.groetjes Riny

Anoniem zei

Erg leuk en supernetjes! Dit setje is ook heel leuk met knalrose of rood eronder! ;-)