vrijdag 28 augustus 2009

Xenia

Anna's vorige Xenia stond haar zo leuk, dat ik er nog één gemaakt heb. Ik heb een maatje groter genomen (maat 110/116), omdat de eerste haar praktisch te klein was. De nieuwe zit wat te ruim, maar met een shirt eronder kan hij nu ook al wel en verder zit hij volgend jaar weer perfect. Toevallig komen bijna alle materialen uit Amsterdam. Het schattige matrousjka-stofje kocht ik op de Albert Cuypmarkt tijdens mijn verblijf in Amsterdam begin juli. En het baisband heeft Aline voor mij gekocht bij Boeken en naar mij opgestuurd. Ik kon dit roze stippenband zelf namelijk nergens vinden, maar gelukkig bestaat er Sancho-power!! Aline, bedankt!

3 opmerkingen:

Isabelle zei

Hoi Diana,

Die is gaaf geworden! En een superleuk stofje.

Groetjes, Isabelle

Joozz zei

Leuk!! Wat is Xenia toch een mooi patroon. Moet ik toch ook weer eens uit de kast halen.
Groetjes, Josette

Aline zei

Wat is ie leuk geworden, het Amsterdamse jurkje ;-)! Heel mooi patroon en het bandje past zo super bij het stofje.