donderdag 14 juli 2011

Uit de oude doos

Voor ik een blog had, maakte ik voor een vriendinnetje van Anna dit Pippi-jurkje. Toen Anna een uitnodiging voor een kinderfeestje kreeg met de opmerking dat iedereen verkleed mocht komen, wilde ik er eerst nog één maken. Maar uiteindelijk heb ik besloten hem toch maar gewoon te lenen. Het is altijd hectisch die laatste weken voor de vakantie. Volgens mij heb ik een patroon uit een oude Ottobre gebruikt. De legging komt uit Anna's kast, die paste er wel heel leuk bij. Eigenlijk jammer, dat ik besloten heb de gezichten van de kinderen niet op mijn blog te zetten... aan haar gezichtje hoefde ik namelijk niets te make-uppen. Haar gezichtje zit vol zomersproetjes!

Geen opmerkingen: