Het patroontje is te koop bij Matawi en de volledige opbrengst gaat volledig naar Stichting Compassion. (zij bieden kinderen een kans op een leven zonder armoede)
Ik denk dat ik er nog één ga maken, maar dan ga ik wel proberen hem precies volgens patroon te maken... beter op letten met tellen dus. Ik vind het namelijk wel een erg leuk cadeautje.
3 opmerkingen:
Ha Diana,
Wat heb je weer ontzettend leuke dingen gemaakt! De kussens passen heel mooi bij het behang. En het muziekdoosje/tasje is weer geweldig... het uiltje is een schatje, ik zie niet echt waar je hebt gesmokkeld... toch maar eens kijken op de site van Matawi! Leuk prutswerk voor regenachtige dagen!
groetjes
Jeanette
wat een snoepje!
ooo... die is leuk zeg!!! mooi gemaakt.
Een reactie posten