maandag 10 oktober 2011

Uiltje van Matawi

Dit gehaakte uiltje was in de hoek beland en dat was mijn eer toch te na. Gisteren heb ik hem er uitgevist en afgemaakt. Het was mijn eerste project met meerderen en minderen. Ik kwam wel een beetje in de knoei met tellen en heb her en der een beetje gesjoemeld. Maar goed, het gaat om het resultaat toch? Ik vind hem wel erg leuk geworden.
Het patroontje is te koop bij Matawi en de volledige opbrengst gaat volledig naar Stichting Compassion. (zij bieden kinderen een kans op een leven zonder armoede)
Ik denk dat ik er nog één ga maken, maar dan ga ik wel proberen hem precies volgens patroon te maken... beter op letten met tellen  dus. Ik vind het namelijk wel een erg leuk cadeautje.

3 opmerkingen:

JES! zei

Ha Diana,
Wat heb je weer ontzettend leuke dingen gemaakt! De kussens passen heel mooi bij het behang. En het muziekdoosje/tasje is weer geweldig... het uiltje is een schatje, ik zie niet echt waar je hebt gesmokkeld... toch maar eens kijken op de site van Matawi! Leuk prutswerk voor regenachtige dagen!

groetjes
Jeanette

Zaanse Zolder zei

wat een snoepje!

Mirella zei

ooo... die is leuk zeg!!! mooi gemaakt.