Nog even een foto van mijn aankopen op het Stoffenspektakel. Blijft een leuke hobby "stofjes kopen". Er zitten een paar mooie tricot- en poplinstoffen bij, maar bijv. ook zwarte lycra, gestreepte boordstof en een rode stretch katoen voor een strakke broek (voor 2 euro!). Verder kocht ik nog een paar Stenzo roosjes van een paar seizoenen terug, maar daar is de schaar al ingezet.
1 opmerking:
Die rode is leuk! Zou mijn kleidnochter meteen verliefd op zijn (is tegenwoordig in de 'rode' fase....
Maar zelf zou ik hem ook leuk vinden voor een vrolijke zomerrok.
Je bent goed geslaagd,zou zomaar (voor een groot deel dan, leeftijd hè....) mijn stapeltje kunnen zijn.
Groetjes,
Irma
Een reactie posten