zondag 15 april 2012

Tafelkleed

Dit jaar had ik voor Pasen familie uitgenodigd om te komen brunchen. Alleen kwam ik er vrijdagavond achter dat ik geen mooi vlekvrij tafelkleed meer had!! Hevige stress... nee hoor. Ik ben de volgde dag naar XL-stoffen gefietst en heb een mooi ruitje uitgezocht. Kiezen welke kleur en welke grootte was lastiger. Deze groene vond ik wel mooi fris van kleur, dus deze is het geworden. Op eerste paasdag heb ik de lap stof gezoomd, natuurlijk wel mooi in "verstek". Ik was helemaal trots op mezelf. Dinsdag heb de tafel gedekt en versierd met blauwe druifjes en twee meter lint en zo was de decoratie mooi low budget.
Natuurlijk wel jammer dat ik dit wel op mijn lijst "uitgaven aan hobby" moet noteren. Als ik een tafellaken had gekocht was ik het dubbele kwijt geweest. Ergens klopt dit systeem dus niet. ; )


2 opmerkingen:

Nicole Claudia zei

Inderdaad een mooi vrolijk kleed! Daar heb je veel plezier van.

Misschien Samsamsam doen. Één derde voor de rekening van "hobby" de één derde helft voor het "huishouden" en nog één derde voor "wonen"

:-) hahaha, je kan het proberen!

Groetjes, Collie

Jenny zei

Wat leuk zo, je had niet meer een lap in de kast van dit formaat?
Gewoon rekening huishouden ;-) en wat je bespaart heb in je varkentje voor 't naaien.