vrijdag 11 mei 2012

Weer een handdoek

Mijn buurvrouw fluisterde me in dat haar zoontje laatst erg teleurgesteld was geweest dat hij de geborduurde handdoek niet had gewonnen bij de "knopen-raden-wedstrijd". Hij had me willen vragen of ik er voor hem ook één wilde maken, maar dat was er nog niet van gekomen. Of ik dat niet voor zijn verjaardag wilde doen...
Zo'n verzoek kan ik moeilijk weerstaan. Dus een handdoek gekocht in de kleur van zijn voetbalteam en er een mooi borduurtje bij gezocht. Hij is gek op panda's. Dat was dus niet moeilijk. De serie LingLing van Kunterbunt design is één van mijn favorieten. Het meisje heb ik eruit geknipt met Embird. Hij was er dol blij mee, vooral met de panda!

Geen opmerkingen: