zondag 15 juli 2012

Anna loves horses

Anna is helemaal weg van paarden tegenwoordig. Ik krijg een beetje de indruk dat deze fase bij meisjes na de prinsessenfase komt... haar vriendinnen hebben er ook "last" van. Met dit velours motief en een T-shirt dat eigenlijk niet gedragen werd, ben ik aan de slag gegaan om iets bijpassend te maken voor deze nieuwe liefde. De letters heb ik op mijn borduurmachine zelf bewerkt. Ik vind het wel een leuk effect geven zo rond, net een stempel.
Helaas ben ik wel een hele ochtend bezig geweest met dit T-shirt... wat een naaldbreuk en uithalen... echt een drama! Gelukkig is het uiteindelijke resultaat nog wel redelijk geworden, maar voorlopig heb ik geen zin meer in metallic garen!

 

Geen opmerkingen: