zaterdag 16 juli 2016

Turnbroekje

Soms is het toch wel heel handig dat je kunt naaien... Voor het turnpakje van de vereniging moesten we maar liefst 65 euro betalen.Om te turnen in de selectie is het verplicht, dus heb ik er natuurlijk gewoon eentje gekocht ipv er zelf eentje te maken. Hier in de buurt was nergens een bijpassend broekje te koop, gelukkig maar. Want het bijpassende turnbroekje koste in vergelijking maar een schijntje door even gebruik te maken van mijn connecties via Sancho. Ik kocht bij Wilma  van Hartenlief een bouwpakketje van een turnbroekje in Anna's maat. Geweldige service! Even een paar uurtjes met de cover en de locker en elastisch garen... en ze heeft nu een mooi passend broekje in precies dezelfde kleur. 




Geen opmerkingen: