vrijdag 5 augustus 2016

Beetje freubelen


Ik stoorde me ineens aan het te lange tafelkleed. Ik kreeg een stukje extra meer dan besteld. Dus toch de schaar er maar in gezet en daarvan 2 etuitjes gemaakt. Eentje voor Anna voor het nieuwe schooljaar en eentje voor mezelf voor losse rommeltjes in mijn handtas.
De strik was op bestelling voor Anna. Leuk UWYH projectje van restjes




1 opmerking:

Anouk zei

Wat een leuke etui's Diana. Grappig gebruik van de restanten van het tafelkleed ;-)