Dacht ik toch dat we er vanaf waren... suprises maken...;) Nee hoor, bij Anna in de brugklas werden er gewoon lootjes getrokken. Anna trok een lootje van een meisje dat graag taarten bakt. Dus werd het dit jaar een gebakje. De spikkels zijn erop getekend met textielstiften. Het patroon voor de taart tekende ik zelf uit mijn hoofd. De slagroomtoefjes tekende ik na van een vilt-patroon uit eigen voorraad (flink vergroot). Moet ik nodig eens aan beginnen... Een voorbeeld van de aardbei vond ik via Pinterest.
Alle materialen zijn UWYH. Mijn roze fleece is nu echt op. Jammer, want Anna wil nu zelf ook zo'n gebakje.


Geen opmerkingen:
Een reactie posten