Dus naar de winkel en goedkoopste model gekocht en die los geknipt en in nageknipte vorm in rode keperkatoen van oude gedaan. Let op het leuke labeltje van Farbenmix bandje... alles UWYH.
Ook een proefmodel met lijnzaad gemaakt. Die werkt overigens erg goed. Was nog een koopje, 6 zakjes a 0,50 euro bij de Action. Altijd leuk!
Geen opmerkingen:
Een reactie posten