maandag 22 januari 2018

Hittepit en zo

Helaas sneuvelde ons kersenpitje, die je zo fijn in je nek kon leggen. Gevalletje...Verbrande stof bij zelfde stand als anders, jammer. :(
Dus naar de winkel en goedkoopste model gekocht en die los geknipt en in nageknipte vorm in rode keperkatoen van oude gedaan. Let op het leuke labeltje van Farbenmix bandje... alles UWYH.
Ook een proefmodel met lijnzaad gemaakt. Die werkt overigens erg goed. Was nog een koopje, 6 zakjes a 0,50 euro bij de Action. Altijd leuk!

Geen opmerkingen: