zaterdag 3 maart 2018

Iets heel anders...Bruisballen


Anna en ik wilden al heel lang eens proberen zelf bruisballen te maken. Ik verzamelde al een poosje de spulletjes overal en nergens... mallen,  etherische olie, glitter, citroenzuur, baking soda, kleurstof, badolieballetjes om erin te verstoppen etc. En toen gingen we het in de voorjaarsvakantie gewoon doen... Dat was zo leuk en gezellig, dat manlief nog extra naar de winkel is gegaan voor nog een extra pak baking soda. Maar daarna hadden we dit wel liggen... Favoriet is de groene met groene appelgeur en groene glitters. :)
Toch jammer dat ik het precieze recept niet kan vinden... denk dat het deze was: klik
 

Geen opmerkingen: