Dit jaar vierden we op zondag 2 december al Sinterklaas.Ik had er niet goed bij stil gestaan, dat ik dat weekend een (lingerie)naaiweekend had en dus alles ruim vooraf moest voorbereiden. Meestal ben ik nogal van de last minute.... maar voor vertrek had ik alles ingepakt en voorbereid. Alleen lukte het niet om een mooi eind te breien aan mijn gedicht, dat heb ik een half uur vooraf nog even gefixt. :))
In totaal borduurde ik 4 handdoeken in dit lettertype. Anna en Thirza waren er blij mee.
d
Geen opmerkingen:
Een reactie posten