Voor koninginnedag heeft Anna in ieder geval iets feestelijks. "Neehee prinsessedag" zei ze vanmiddag, heel grappig! Ze zit nog duidelijk in de roze prinsessenfase. Heel enthousiast was ze dan ook niet over dit rood-wit-blauwe rokje. Maar mama wil ook weleens iets anders dan roze.
maandag 28 april 2008
"Bengh" rokje
Voor koninginnedag heeft Anna in ieder geval iets feestelijks. "Neehee prinsessedag" zei ze vanmiddag, heel grappig! Ze zit nog duidelijk in de roze prinsessenfase. Heel enthousiast was ze dan ook niet over dit rood-wit-blauwe rokje. Maar mama wil ook weleens iets anders dan roze.
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten