maandag 28 april 2008

"Bengh" rokje

Vorige week zag ik zo'n geweldig leuk rokje bij het nichtje van mijn zus. Dat moest ik gewoon maken! Ik heb natuurlijk even het merk nagevraagd, het was van Bengh en daarna heb ik op internet foto's opgezocht. Daar ben ik vanmiddag dus mee aan de slag gegaan. Als patroon heb ik het Insa-rokje van Farbenmix gebruikt, maar daar vind je niet veel meer van terug. Hij lijkt misschien ook wel wat op het Romo-rokje, maar voor die 6,50 euro ga ik zelf graag aan de knutsel... geeft ook wel heel veel voldoening, vind ik. Alle lapjes, behalve de blauw-witte stippen, had ik gewoon in de kast liggen...
Voor koninginnedag heeft Anna in ieder geval iets feestelijks. "Neehee prinsessedag" zei ze vanmiddag, heel grappig! Ze zit nog duidelijk in de roze prinsessenfase. Heel enthousiast was ze dan ook niet over dit rood-wit-blauwe rokje. Maar mama wil ook weleens iets anders dan roze.

Geen opmerkingen: