dinsdag 8 april 2008

Hij doet het!!!

Gisteren heb ik mijn nieuwe USB-kabel voor de borduurmachine opgehaald en geïnstalleerd en YES!!!!!!! Hij doet het..... JOEPIE!!!!!!!!!!!!!! Ik kan het haast niet geloven....Maar ben helemaal blij! Geweldig is dat ik nog een leuke korting kreeg en dat de cd voor installatie van de 4D file assistant erbij zat. Nou ben ik toch weer helemaal up to date met mijn tweedehands machine. Super toch! Als ons modem niet stuk gegaan was, had ik het telefoontje eerder gehad en hem vrijdag al kunnen hebben....Maar hij doet het nu gewoon!!
Ik kan dus heerlijk achter de borduur, heb zovéél plannen. Nu de tijd nog!!

Ik plaats nog even een foto om al mijn lieve vrienden en familie te bedanken voor hun bijdrage voor klosjes borduurgaren (voor mijn verjaardag). Dit zijn de kleuren die ik heb uitgezocht. Bart heeft me daarbij erg goed geholpen! Samen met de kleuren, die ik al eerder had gekocht op de handwerkbeurs kan ik al heel wat borduren.

Geen opmerkingen: