Ik ben begin september weer met naailes begonnen, erg leuk trouwens! En met aanwijzingen van de "juf" is hij in ieder geval netter geworden dan de vorige. Toch een uitdaging dus! De stof was wederom een crime. De strepen liepen niet haaks op de rechtvandraad-lijn. De rechtvandraad heb ik daarom maar gelaten voor wat het was, zodat de strepen mooi door lopen. Het patroon komt uit de KNIPMODE van maart 2006. Ik heb wel het nodige veranderd.
Bart is weer erg blij met zijn shirt en ik mag er nog één maken! Doel bereikt! Alleen ligt er nog een zomerse Roxy (jurk) van Anna half af in de hoek.... Dus nu is Anna eerst weer aan de beurt.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten