maandag 15 september 2008

Eén wens!

Als ik het met Bart over kleding heb, die ik voor hem wil maken, krijg ik de laatste tijd niet echt een positieve reactie. Ik raak ook niet echt gemotiveerd van de kreet: "Je mag het voor me maken, maar ik weet niet of ik het ook aantrek." Wat moet je daar nou mee?? Toch proberen iets te vinden waar hij echt warm voor loopt... en dat is gelukt! Bart heeft al 2 jaar een favoriete polo, ook zelfgemaakt, maar deze is bijna te klein. Deze mocht ik wel precies namaken. (stof, patroon, applicatie alles hetzelfde) Niet echt een uitdaging, maar als dat zijn enige wens is, doe ik dat toch!
Ik ben begin september weer met naailes begonnen, erg leuk trouwens! En met aanwijzingen van de "juf" is hij in ieder geval netter geworden dan de vorige. Toch een uitdaging dus! De stof was wederom een crime. De strepen liepen niet haaks op de rechtvandraad-lijn. De rechtvandraad heb ik daarom maar gelaten voor wat het was, zodat de strepen mooi door lopen. Het patroon komt uit de KNIPMODE van maart 2006. Ik heb wel het nodige veranderd.
Bart is weer erg blij met zijn shirt en ik mag er nog één maken! Doel bereikt! Alleen ligt er nog een zomerse Roxy (jurk) van Anna half af in de hoek.... Dus nu is Anna eerst weer aan de beurt.

Geen opmerkingen: