woensdag 26 november 2008

Maria is af!

Gisterenavond heb ik het eerste poppetje van de kerststal afgemaakt. Met deze Maria ben ik bijna 3 avonden bezig geweest. Het kost erg veel tijd, maar ik vind het wel heel erg leuk om te doen. Alles doe je met de hand. De volgende poppetjes zullen wel wat sneller gaan, want het principe is me nu duidelijk. Nu nog 5 poppetjes... èn alle dieren te gaan! Deze hele berg vilt moet nog opgenaaid worden. Jozef's hoofd ligt ook al klaar, maar de rest van zijn lijfje moet nog even wachten. Over twee weken ga ik daar mee verder.
Eerst nog "even" de twee sneeuwwitje-jurken afmaken....Zucht! Ik heb eigenlijk geen zin meer..erg hè! En dan Anna's verjaardagskleren. Nog veel te doen dus!

1 opmerking:

Anoniem zei

Prachtig. Leuk die seizoenspoppetjes. Van welke ontwerper is deze?