Eerst nog "even" de twee sneeuwwitje-jurken afmaken....Zucht! Ik heb eigenlijk geen zin meer..erg hè! En dan Anna's verjaardagskleren. Nog veel te doen dus!
woensdag 26 november 2008
Maria is af!
Eerst nog "even" de twee sneeuwwitje-jurken afmaken....Zucht! Ik heb eigenlijk geen zin meer..erg hè! En dan Anna's verjaardagskleren. Nog veel te doen dus!
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
1 opmerking:
Prachtig. Leuk die seizoenspoppetjes. Van welke ontwerper is deze?
Een reactie posten