vrijdag 11 december 2009

Anna 5 jaar!

Afgelopen woensdag was Anna jarig. Groot feest natuurlijk... ze was de hele dag het stralende middelpunt. Natuurlijk is ze erg verwend met cadeautjes...o.a. playmobil en knutselspullen, maar met haar nieuwe verjaardagsjurk was ze ook erg blij! Voor de jurk heb ik de Feliz van Farbenmix gebruikt. Ik heb deze jurk al eerder gemaakt voor een bruiloft, maar die begint aan de korte kant te worden. Ze draagt hem heel graag, maar ik vind hem niet echt geschikt voor alledaags gebruik. Deze rode variant eigenlijk ook niet, maar misschien wel iets meer. Ik heb na uitgebreid nameten besloten maat 110/116 te maken, aangezien het boven lijfje maar heel iets smaller is bij de 98/104. Verlengen van de jurk zelf en de bandjes leken me daarom geen optie. Hij is nog niet helemaal af. Morgen moet ik nog even 3 knopen kopen en ik zit nog te twijfelen of ik er een bloemetje of strikje van fluweelband op zal maken. Anna wil er nog een "plaatje" op, maar dat vind ik zelf echt niet passen. Ik moet maar gauw eens een stoere trui met borduurtje maken!

1 opmerking:

Unknown zei

nog gefeliciteerd met anna haar verjaardag.
mijn dochter werd die dag ook 5.
(maar wij hebben alles naar laatste weekend oktober vervroegd ivm alle drukke dagen)