
Ik geloof dat ik ook een favoriet patroon heb... de Zoe van Farbenmix! Meestal maak ik een patroon niet vaker dan één of twee keer. Maar dit shirt staat Anna elke keer zo goed, dat ik hem maar weer gebruikt heb. Manlief vindt dit shirt nu zelfs de mooiste van de hele kast! Het veloursmotief is ook van Farbenmix. Dit shirt is ook met de Coverlock in elkaar gezet en dat ging weer als een speer!
Geen opmerkingen:
Een reactie posten