Thuis heb ik de stof meteen gewassen en de schaar erin gezet. Hij mocht zich eens gaan bedenken ;) Het is een bermuda geworden in maat 152 met steekzakken en een koordje, alles geheel naar Bart's wens, vrij simpel en nagemaakt van zijn favoriete broek. Het koordje heeft hij er ook zelf bij uitgezocht. De broek is doorgestikt met knoopsgaten garen, dat is wat dikker en valt daardoor wat meer op. Het patroon is een verknasterde broek uit de Knippie Idee van lente 2001. Als je hem aanhebt, zie je het niet, maar liggend zit de zijnaad scheef. Oeps, dat moet de volgende keer wel anders. Bart was vanmorgen heel erg blij met de broek en heeft hem meteen aangetrokken en niet meer uitgedaan.
Nu nog 1 te gaan... en dan is mijn naai 10 daagse voorbij. Het wordt weer een rokje voor mezelf. Hij ligt al geknipt klaar.
1 opmerking:
Mooi hoor!
Weet zeker dat als mijn zoontje dit ziet, ik dit ook "moet" gaan maken ;-)
groetjes Brenda
Een reactie posten