donderdag 9 december 2010

Tractaties

Anna mocht vandaag tracteren op school. Ze is dol op ijs. Maar ijs eten als er sneeuw ligt, is niet zo'n succes. Dus vandaar dat we op deze cakejes uitkwamen. Het idee komt van de site van party-kids. Gisteren heeft Bart de ijsbakjes van de snackbar gevuld met muffinmix en gebakken in de oven. Vanmorgen heb ik ze versierd met roze glazuur en spikkels en er een parapluutje ingedrukt. Ze vielen erg in de smaak. De hele klas heeft ervan gesmuld.

1 opmerking:

Hannie Mars zei

super!!! Deze gaan we onthouden! Goed geslaagd! En fijn adt je hulp van Bart hebt gehad!

Groetjes Hannie