
Afgelopen zaterdag was er weer een handwerkbeurs in Zwolle. Daar kijk ik altijd erg naar uit. Ik ben er naturlijk ook geweest samen met Saskia, Jozina en dochters en Linda en heb een heerlijke dag gehad! Het was erg gezellig en we hebben van allerlei mooie en leuke dingen gezien en ik heb natuurlijk ook wat gekocht. Voorlopig kan ik weer even vooruit op creatief gebied! Ik heb twee patronen en vilt gekocht om een gebakje en een soesje te maken, een paar kleuren lontwol en een prikpen om te naaldvilten. Ik wil straks met Pasen samen met de kinderen nog wat paaseieren vilten. Verder een ergonomische haaknaald (superding!), hotfix steentjes en nog wat andere dingen, die op mijn lijstje stonden, oa. sterk garen om te gebruiken voor het afbinden van poppenhoofdjes, borduurgaren, oplosbaar vlies voor het borduren van handdoeken etc. Kijk zelf maar...
Oja... en ik kwam hele mooie bandjes van o.a. Smila tegen. Die kon ik niet laten liggen. Anna, die ook nog een uurtje mee was, kreeg van de aardige Duitse mevrouw achter de stand, het onderste bandje. Heel aardig!
2 opmerkingen:
Heerlijke aankopen. Helaas te ver weg voor mij.
wauw leuke dingen allemaal !!
Ik had ook graag gewild, maar helaas, kwam er niet van
Een reactie posten