donderdag 7 april 2011

Ik ben er weer!

Na een naaipauze van bijna 3 maand ben ik er weer. Ik zat met mijn neus in de studieboeken, maar gelukkig heb ik mijn examen vorige week gehaald. Ik ben erg opgelucht... vooral omdat ik nu weer tijd heb voor leuke dingen! Zondag ben ik voor het eerst sinds tijden weer achter de naaimachine gekropen. Heerlijk weer even gewoon met je handen bezig zijn. Dat ik mijn hoofd er ook bij moet houden, bleek wel weer nadat ik het halsboordje met de naad voor eraan had gezet. Ik moest er weer even in komen, zullen we maar zeggen. De gebruikte patronen zijn het Zoë-shirt en de Laguna legging van Farbenmix. Ik heb voor het eerst zo'n full colour strijkapplicatie gebruikt van www.buffo-e-birboncello.nl Ik vond dit zo'n leuk plaatje dat ik de verleiding niet kon weerstaan om er één te kopen en een t-shirt is zo ook wel lekker snel klaar na zo'n lange pauze.
Het rokje is gekocht in de uitverkoop vorig jaar. Ik heb hem alleen een beetje verbouwd. De rok bestond uit twee lagen en de onderste laag heb ik een heel stuk korter geknipt. Dat stofje vond ik namelijk echt niet mooi. Daaraan heb ik een gerimpelde strook gezet.Verder nog een merkje en een rood bandje en Anna heeft weer een leuk rokje. De binnenkant ziet er niet uit... maar wie ziet dat?

10 opmerkingen:

Nicole Claudia zei

Een vrolijk super leuk setje. Goed begin na zo'n lange pauze!

Lekker dat de studie nu klaar is, zeker met het lekkere weer, dan wil je niet meer met je neus in de boeken zitten.

Groetjes, Collie

JES! zei

Hoi Diana, wat een leuk setje voor Anna! En natuurlijk nog proficiat met het behalen van je examen! Geniet lekker van je vrije tijd!

Groet, Jeanette

Mama C zei

Wat een leuk stelletje zo, ziet er erg vrolijk uit!

Groetjes

Titia zei

Leuk dat je weer terug bent! En wat een superleuk setje is het weer geworden, geweldige kleuren!

Ben benieuwd naar je volgende project!

Groetjes Titia

Hannie Mars zei

Dit is een super fijn setje voor Anna! Wat zal haar dit leuk en fris staan zeg! En die kleine stopjes in het boordje, dat is ook leuk!

Het opstrijkplaatje is idd een plaatje! Leuk hoor!

Groetjes Hannie

Vlijtige Lies zei

Mooie start!Echt een sneopie van een set..enne aan de binnenkant wonen geen mensen toch!

Joozz zei

Wat een super leuke set is dit Diana,de stipjes komen zo mooi terug in het opstrijkplaatje. Helemaal af zo!
Groetjes, Josette

Ellen zei

Mooi setje en een leuk idee van dat spijkerrokje.

Groetjes Ellen

Aline zei

Wat een leuk setje. Ik kan me goed voorstellen dat je die applicatie niet kon weerstaan, wat een dotje. Heerlijk hoor, na 3 maanden weer even met de neus in de stofjes ;-)

Jeannette zei

Gefeliciteerd met het behalen van je examen! Je setje ziet er super uit!

Groetjes Jeannette