zondag 22 mei 2011

Kuitbroek voor Bart

Bart vond het goed dat ik nog een kuitbroek voor hem zou maken. Die van vorig jaar draagt hij erg vaak. Het gebruikte stofje kocht ik in maart op het Stoffenspektakel. Gelukkig keurde hij hem goed. Ik kreeg zowaar een compliment dat mijn broeken veel lekkerder zitten dan die uit de winkel. Ik heb een ander patroon gebruikt, namelijk nr 3013 uit de Bizzkids van deze zomer. Maat 152 heb ik vergroot tot 164. Helaas zit hij niet erg ruim. Hij groeit ineens enorm, maar ik denk dat het patroon ook wat klein uitvalt. De pasvorm is verder prima.

1 opmerking:

JES! zei

Lekker stoere bermuda! Hoop dat Bart 'm veel zal dragen..... betekent lekker veel zon..

groet, Jeanette