zondag 14 augustus 2011

Impulsieve actie

Vanmiddag gingen we op bezoek bij mijn zwager en schoonzus om samen te wandelen op de heide. Wat was het daar prachtig! (Nee, ik zit niet de hele dag achter de naaimachine ;)) Mijn schoonzus roept altijd dat ze alles mooi vindt, wat ik voor Anna maak. Vandaar dat ik vanmiddag toch nog even een jurkje voor ons kleine nichtje Dieke van 1 jaar oud gemaakt heb. Het is een verknasterde Roos 3019 in hollandse stofjes. Alles ook weer UWYH. Toch handig een grote voorraad stofjes en bandjes voor dit soort impulsieve acties!

En tegen mijn andere schoonzusje, die hier ook meeleest... Er zijn wat restjes over voor een nieuw labeldoekje, als Daan de andere twee kapot geknuffeld heeft. :)

3 opmerkingen:

Jeannette zei

Nou dat is wel een heel mooi resultaat van een impulsieve aktie hoor ;-) Mag je vast vaker doen hihi. Leuk idee ook om het strikje middenvoor eruit te laten komen. Heb je daar gewoon een knoopsgat gemaakt?

Groetjes Jeannette

Diana, zei

Ja, dat weet ik wel zeker! :) En ik heb er een verticaal knoopsgat ingemaakt, precies middenvoor.

Groetjes Diana

Mirella zei

Heel erg leuk geworden!!! schattig jurkje!!