zondag 14 augustus 2011

Stiftenrol

Al drie jaar lang ruilen we op de Sancho-clubdag stofjes met elkaar. Iedereen die mee wil doen, zoekt 5 stofjes van 40x40 cm uit en pakt deze in met cadeaupapier. Een heel leuk initiatief van Barbabella, waar elk jaar meer mensen aan mee doen. Ik had vorig jaar het geluk een pakketje van Lilian te kiezen. Daar zat o.a. dit leuke stofje van Farbenmix in met wasbeertjes etc. Het probleem is dat ik de stofjes regelmatig tegen kom, maar ze eigenlijk te mooi vind om in te knippen en ik het lastig vind om er een goede bestemming voor te vinden. Ik heb weleens het gevoel dat dat bij anderen ook zo werkt. Vandaar dat ik er op Sancho maar een uitdaging van gemaakt heb. Hopelijk kunnen we elkaar zo inspireren!
Ik heb van het eerste lapje alvast een stiftenrol gemaakt. Alles is UWYH. Het knoopje vind ik er zelf superleuk bij staan. Die heb ik ooit bij de Xenos gekocht.

Wat er verder o.a. nog ligt, is een heel schattig lila ijsjes-stofje en een paar andere FM-stofjes, bijv. de Florafox-stof. Ik ga eens verder broeden op leuke ideeën daarvoor.

Geen opmerkingen: