Een aantal weken geleden kwam ik een leuk bontje tegen op de markt in Zwolle. Daar zag ik meteen een leuk vestje in voor Anna. Ik nam een halve meter mee voor 2,50. Thuis bedacht ik me dat ik nog ergens een heel oud restje lichtgrijze rib had liggen. Dat lapje kon ik ook nog snel terugvinden in mijn voorraadkast, wat overigens een wonder is. Ik heb echt te veel! UWYH was wel handig dus. Ik kocht nog een lintje voor 90 cent en Anna ziet er voor nog geen 3,50 weer helemaal hip uit . Het is dan wel weer grappig, dat het gebruikte patroon uit een oude Knippie baby van winter 2005 komt. Het vestje staat er in t/m 104. Maar ik heb hem ruim een maat vergroot. Voor de naaibeschrijving gebruikte ik deze post in het blog van emma en mona. Ik heb alleen een naadje van 8 cm met de had dicht hoeven naaien. Sinds tijden draaagt Anna weer eens een broek. Dat krijg je als je een weekendje weg bent en mama pakt alleen een spijkerbroek in. Erg hè! Maar volgens de weersvoorspellingen zou het erg koud worden en op het strand lopen in een maillot leek me ook niet echt prettig. Ik vind het zelf heel stoer staan, maar Anna draagt hem liever, zoals vandaag met een spijkerrokje, ook leuk!



2 opmerkingen:
Echt heel gaaf!
Wat 'n SUPER stoer vestje! En je turnpakje vind ik ook heel knap. Lekker bezig jij!
Een reactie posten