Toen ik in mei vorig jaar aan dit kussen begon, dacht ik dat het een meerjarenplan zou worden. Ik had niet meer haakervaring dan een paar bloemetjes, maar ik had er zo'n plezier in dat de ene na de andere granny zo maar af was. Het aan elkaar zetten was nog even een obstakel. Niet alle granny's waren precies even groot door gebrek aan ervaring. Maar met een beetje sjoemelen is het gelukt. Nu ligt het er al weer maanden, omdat ik niet kan bedenken hoe ik de rand moet afwerken. Ik wil er graag een schulprandje langs maken, maar ik weet niet goed welke. Heeft iemand een tip??

4 opmerkingen:
Leuk geworden. Mooie kleurtjes. Een eenvoudig picot randje is misschien ook wel lief bij deze kleurjes. Een vaste, drie lossen, halve vaste in de eerste losse, 1 vaste overslaan, een vaste, 3 lossen, halve vaste in de eerste losse, 1 vaste overslaan, 1 vaste etc.
Wat is dat mooi geworden. Lekker vrolijke kleurtjes.
Ik heb niet veel verstand van randjes, bij mijn babydekentje heb ik een eenvoudige rand met 3 rijen vasten en 1 rij stokjes. Op de hoeken deed ik dan wel 3 vasten in 1 vaste om goed de hoek om te komen.
wauw wat een geweldige kleuren zeg!! Echt schitterend.
Zou willen dat ik het kan ;-)
En wat een geweldig turnpakje staat erop, jammer dat het niet zoveel rekt. Ook het giletje/ vestje is prachtig!
hallo Diana, ik zag je reactie op mijn weblog ( ik ben de moeder van Marjolein).
maar ik ben geen 'u', hoor!!!
Ik heb net weer nieuwe huisjes geplaatst in Marjolein haar hoofdstuk!! Ik weet niet of jouw lapjes er al bij zitten. Ik heb ook even op jouw blog gekeken: bekende dingen zie ik daar: Sancho, Farbenmix...;)
Groetjes, Sylvia
Een reactie posten