woensdag 22 februari 2012

Handwerkbeurs

Oké, op verzoek toch nog even een foto van mijn aankopen van de handwerkbeurs in Zwolle. Ik ben er zaterdag de hele dag geweest samen met mijn zusje. We hebben weer heel veel gezien. Bij de viltpakketjes heb ik me erg ingehouden. Ik moet de patroonbladen van de gebakjes van vorig jaar bijv. nog afmaken, maar wat zijn er weer leuke ontwerpen bedacht!
Ik ging wel met een ander nieuw project naar huis, namelijk een leuke theemuts maken. Het onderste lapje wil ik daar voor gebruiken. De warmte isolerende vulling daarvoor heb ik ook gelijk gekocht. En verder nog van allerlei leuke andere dingetjes, zoals een stukje glitter strijkfolie etc. Nu nog een leuk ontwerpje vinden...
We hebben ook nog staan kwijlen bij een boek met allemaal tassenpatronen van Amy Butler. Zo mooi! En stoffen ook, geweldig. Maar helaas, die is niet in de tas verdwenen... ging boven het budget.

1 opmerking:

Zaanse Zolder zei

Wat heb je leuke spulletjes gevonden, vooral dat stofje met die wilde haren is super !