Ik heb eerst een rij met één halve vaste en vier lossen gedaan (daarbij steeds 2 vasten overslaand) en zo weer verder met een halve vaste etc.
De volgende rij heb ik 6 stokjes gehaakt in de boogjes van de vier lossen en een vaste in het volgende boogje, en zo weer verder met 6 stokjes...
Carla, bedankt voor je beschrijving! Ik heb hem heel eigenwijs een beetje aangepast, anders werd hij te grof voor dit kleine kussentje.
Oja, en een UFO is een UnFinished Object, voor wie het niet weet. ; ) Pas op er komt er nog één!



5 opmerkingen:
Prachtig kussentje, je hebt de kleurtjes goed gekozen!
Super mooi geworden!
Groetjes Marlies
Super mooi geworden!
Geweldige kleuren!!
Mooi kussen geworden!
:))
Super leuk en mooi gedaan zus!!!
x Marga
Een reactie posten