woensdag 22 februari 2012

Nog een UFO...

Zoals ik in een eerder berichtje al schreef, bleef dit kussen maar liggen, omdat ik niet goed kon bedenken hoe ik hem af moest werken. Vorige week zondag heb ik de knoop doorgehakt en hem ook maar gelijk gehaakt en in elkaar gezet. De schulprand heb ik als volgt gemaakt:



Ik heb eerst een rij met één halve vaste en vier lossen gedaan  (daarbij steeds 2 vasten overslaand) en zo weer verder met een halve vaste etc.
De volgende rij heb ik 6 stokjes gehaakt in de boogjes van de vier lossen en een vaste in het volgende boogje, en zo weer verder met 6 stokjes...
Carla, bedankt voor je beschrijving! Ik heb hem heel eigenwijs een beetje aangepast, anders werd hij te grof voor dit kleine kussentje.

Oja, en een UFO is een UnFinished Object, voor wie het niet weet. ; ) Pas op er komt er nog één!






5 opmerkingen:

Gera zei

Prachtig kussentje, je hebt de kleurtjes goed gekozen!

Marlies zei

Super mooi geworden!


Groetjes Marlies

Mirella zei

Super mooi geworden!
Geweldige kleuren!!

Carla zei

Mooi kussen geworden!
:))

Anoniem zei

Super leuk en mooi gedaan zus!!!

x Marga