woensdag 22 februari 2012

Kinderfeestje Anna

Ik loop hopeloos achter met bloggen. Daarom maar even alles tegelijk... Anna gaf in januari haar kinderfeestje. We vinden het altijd leuk om een soort thema-feestje te geven en dit jaar gaf ze een "teaparty". Ik had de tafel uitgebreid gedekt met allerlei cakejes, sandwiches, die ze mochten versieren met o.a een heleboel soorten hagelsag etc. De dametjes mochten uit echte kopjes thee (of limonade)  drinken. Ze hebben daar heerlijk van gesmuld. Daarna hebben we nog een heleboel leuke spelletjes gedaan en mochten ze een theemok versieren. Het was allemaal heel gezellig!
Bij het afscheid kregen alle acht vriendinnetjes een zelfgemaakt tasje van taartjes-stof  mee. Die moest ik 's morgens nog allemaal in elkaar naaien, maar dat is gelukkig gelukt.

1 opmerking:

Mama C zei

Wat een ontzettend leuk idee! Hier 2 dametjes die in april 6 worden en uiteraard een feestje geven.
Ik was al een beetje aan het brainstormen omdat we geen zin hebben in een feestje à € xx,xx per persoon....