zaterdag 20 juli 2013

Deel twee, de Whitney



















Nog iets uit de hoek gevist... De Whitney, een racerbackjurkje van Farbenmix. Het halsboordje wilde me vorig jaar echt niet lukken en ineens was de zomer voorbij en zag ik er de zin niet van in om hem af te maken. Nu dus wel. De niet genoeg rekkende boord van tricot heb ik eraf gehaald en er een nieuwe aangezet van boordstof. Ook maar een ander kleurtje, want Anna wil niet meer alles in roze... we gaan echt een ander tijdperk in. Na de tweede poging zat hij goed... wordt wel een bevalling zo'n simpel jurkje. Ik had de boordstof niet genoeg uitgerekt, maar nu ben ik tevreden.
Het borduurtje is van BunteNadel en heet SWEATlyrics II


2 opmerkingen:

Juffrouw Tuttebel zei

Ben met hetzelfde bezig..spullen uit de hoek nu eindelijk eens afmaken.
Soms begrijp je gewoon niet waarom je het nog niet hebt afgemaakt, teveel ideeën en te weinig tijd daardoor zal het wel komen.
Leuke Whitney en ze dragen zo heerlijk met warm weer.

by Ieke zei

Wat een heerlijke jurk voor warme dagen.