Vanmiddag ben ik mijn plastic bakken met applicatie-stofjes ingedoken met dit resultaat. Alles is vastgelijmd met vliesofix, behalve de touwtjes, die zitten vast met textiellijm. Ik ga kijken of deze foto na afdrukken mooi genoeg is om felicitatiekaartjes te maken om bij de geboorte van een baby te sturen. De stof zelf ga ik om een schildersdoek plakken/nieten, is misschien een leuk kraamcadeautje.
10 opmerkingen:
Wat super leuk! Komt vast goed als kaartje, je kan het bv ook uploaden in kaartje2go en dan daaruit de kaart te versturen
Wat een gepriegel maar zo mooi! Echt leuk gedaan.. Zo heb je wel hele unieke kaartjes!
Groetjes.. Petra
Erg leuk gedaan!
Wat gaaf zeg! Heel leuk om daar kaarten van te maken.
Wat een ontzettend leuk idee en een super leuk resultaat!!
Wat ontzettend leuk gedaan! Echt crea.
Onwijs leuk Diana! Wat een lekkere frisse stofjes!
wat leuk!!! supergoed idee zeg!! En wat een gepriegel, knap!
Heel mooi! Wat een leuk idee.
Leuk idee en mooi resultaat!
Een reactie posten