zondag 5 januari 2014

Middagje freubelen


Vanmiddag ben ik mijn plastic bakken met applicatie-stofjes ingedoken met dit resultaat. Alles is vastgelijmd met vliesofix, behalve de touwtjes, die zitten vast met textiellijm. Ik ga kijken of deze foto na afdrukken mooi genoeg is om felicitatiekaartjes te maken om bij de geboorte van een baby te sturen.  De stof zelf ga ik om een schildersdoek plakken/nieten, is misschien een leuk kraamcadeautje.

10 opmerkingen:

JES! zei

Wat super leuk! Komt vast goed als kaartje, je kan het bv ook uploaden in kaartje2go en dan daaruit de kaart te versturen

PeTrA zei

Wat een gepriegel maar zo mooi! Echt leuk gedaan.. Zo heb je wel hele unieke kaartjes!

Groetjes.. Petra

Gera zei

Erg leuk gedaan!

Doortje Dartel zei

Wat gaaf zeg! Heel leuk om daar kaarten van te maken.

Mama C zei

Wat een ontzettend leuk idee en een super leuk resultaat!!

Danielle zei

Wat ontzettend leuk gedaan! Echt crea.

Marjolein zei

Onwijs leuk Diana! Wat een lekkere frisse stofjes!

Ankie zei

wat leuk!!! supergoed idee zeg!! En wat een gepriegel, knap!

Sacha zei

Heel mooi! Wat een leuk idee.

Anjone zei

Leuk idee en mooi resultaat!