dinsdag 27 mei 2014
Vogue 1250
Hopeloos ben ik de laatste tijd met bloggen.... Maar ik ga de schade in halen. Hopelijk ook met het naaien. De laatste weken ben ik weer aardig op dreef. Dit jurkje maakte ik een paar maanden geleden. De Vogue 1250 heb ik ervoor gebruikt. Een erg mooi patroon, ik heb er al veel voorbij zien komen op Sancho. Ik maakte maat 12 i.v.m. mijn heupwijdte, maar daardoor moest ik er aan de bovenkant wel veel aan veranderen. De volgende keer maak ik maat 10 en knip ik het patroon op de heupen door en leg ik er daar 2 cm tussen. Taille dan nog een beetje aanpassen en ik denk dat hij dan in één keer goed zit.
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten