maandag 20 juli 2009

Lore jurkje nr 2

Vorig jaar zomer heb ik met mezelf afgesproken, dat ik me niet meer zou laten verleiden om tricot jurkjes bij de H&M te kopen. Ik baalde er zo van, dat ik overal hetzelfde jurkje zag, als ik voor Anna had gekocht. Dus daarom heb ik snel nog even voor de vakantie een tweede Lore jurkje gemaakt. Het gebruikte patroon is een topje van Farbenmix, dat ik verlengd heb.

2 opmerkingen:

Nicole Claudia zei

Dat is een perfekt jurkje om met een ijsje te flaneren in het zonnetje! Leuk stofje en een super modelletje.

Groetjes, Collie

Anoniem zei

Ik vind dat ook altijd jammer. Prachtig jurkje voor de zomer. En het staat haar perfekt!