vrijdag 3 juli 2009

Lore jurkje

Voor Anna heb ik ook nog even een snel zomerjurkje in elkaar genaaid. De jurk is gemaakt volgens het patroon van het Lore-topje van Farbenmix. Ik moest eigenlijk nog met haar zomerjas verder, maar daar had ik even geen zin in. Ik heb maat 98/104 genomen en bij de zijnaden een halve cm extra aangeknipt. Hij valt nu als 104/110, denk ik. Ik vind hem haar nu als gegoten zitten. Verder heb ik de zoom overal evenveel verlengd, zodat hij over de knie valt.De schouderbandjes zijn van tricot baisband en het stippeltjesbandje is van gewoon katoenen band. Dat is uit nood geboren, omdat ik te weinig van het tricot band had. Maar het staat zo eigenlijk wel heel leuk zo.

3 opmerkingen:

Nicole Claudia zei

Ik vind de noodgreep helemaal super. Dat stippeltje staat er super bij!

Groetjes, Collie

Zussies zei

Heel mooi geworden, mooie combi. Goed idee om de top tot jurk te verlengen, het jurkje zit perfect bij je dochter en staat haar heel leuk!

Groetjes Jenny

Isabelle zei

Wat mooi! Hij zit haar echt super.