Ik heb me maar op het haken gestort. Na heel wat prutsen komen er eindelijk mooie bloemetjes uit. Hoewel ik nog niet tevreden ben over de hartjes van de dubbele bloemetjes. Maar tijd genoeg om verder te oefenen.... : (
Verder ben ik met de kamelen voor mijn kerststal bezig. Dat schiet al lekker op. Lezen is ook één van mijn hobby's... Ik heb al 5 boeken uit. Daar kom ik normaal niet echt aan toe. "Haar naam was Sarah" en de Zondvloed waren erg mooi... en ik heb er nog een paar mooie boeken liggen.
Ook kan ik het "IQ-spel" van smart games echt aanraden om evt afkickverschijnselen van je naaimachine op vakantie te onderdrukken. Daar heb ik al heel wat uurtjes in zitten samen met Bart. Echt heel leuk om te doen!
Helaas zit naaien er de eerste tijd nog niet echt in. Maar vervelen doe ik me
gelukkig niet.
Natuurlijk wil ik iedereen een hele fijne vakantie wensen en doe vooral voorzichtig!!
2 opmerkingen:
Van harte beterschap Diana!
groetjes Kronova
Héél véél beterschap! Ik hoop dat je weer snel achter je naaimachine kan snorren!
Groetjes, Collie
Een reactie posten